söndag 7 februari 2010

Straffbart.

Okej, jag erkänner och är villig att ta mitt straff. Vilket borde bli kännbart.
Jag valde frivilligt bort La Liga och Barcelona igår kväll till förmån för Melodifestivalen.

I och för sig fick jag mitt straff redan där och då, för herregud vad uselt!!
Dolph Lundgren kan väl få ett litet plus för att han bjöd på härlig självironi och"A little less conversation",från den tiden det gick härda ut Tv-reklam. Ett litet plus också för de två låtarna som gick till andra chansen.

Men resten gott folk. Resten!!

De låtar som gick till final var nog startfältets sämsta.
Smurfen Salem El-Fakir vara dålig och den där Ola var nåt så i hästväg usel att det ryckte i kräkreflexerna. Gaaahh.
De hela sågs av en fullsatt ishall i Ö-vik, där alla gjorde sitt för att det skulle se ut som en treårings födelsedagskalas med sitt ballongviftande.

Till sist en uppmaning till de styrande på SVT.
Ta och sparka ut den stylist som satt kammen i håret på Guds Gåva Till Mannen.
Man gör inte så!!!

Sen tar vi något glädjande: Kalix Bandy tog fyra poäng i helgen. En roadtrip till Rättvik och Ljusdal gav dubbla segrar. Heja.

Inga kommentarer: