onsdag 22 december 2010

Let´s dance

Nu går skam och hans följeslagare på torra land.
Så här på ålderns höst ska jag börja se den nya säsongen av "Let´s dance"!!!??!
Jo, ni såg rätt "Let´s dance". På TV4 dessutom!!

Jag ska följa programmet slaviskt under våren. Tror banne mig jag ska se repriserna också.

TV4 Play.

-Vad nu då? undrar vän av ordning, har herrn fullständigt bottenfrusit?
-Nej då, när det gäller kvalitetsprogram är jag alltid med.

Men okej, det finns en anledning.

Lördag 7 januari 2011 tas de första stapplande stegen.
Och jag sitter klistrad vid husets Tv.
Stör mig inte då!!

2 kommentarer:

Jan-Erik sa...

Du är inte ensam

Finskön Drängen :) sa...

Jag tycker att du ska söka till nästa säsong och säga att DU SKA BANNE MIG vara med...
Jag tror du blir en riktig sarg steppare på golvet...
på me grillerna... :)

......................