söndag 27 juni 2010

We are the loosers

Långfinger på mig.
Att jag aldrig lär mig att England aldrig kommer ta några fina skalper i stora fotbollsmästerskap.
Jag har, som vanligt, en övertro på dessa ölpimplande, vänsterprasslande, discjockeymisshandlande, överbetalda superdivor som ibland tar mig till gränsen för byfåne.
I år var det dags, i år skulle Capellos mannar gå långt, åtminstone till semifinal men med lite tur kanske t.o.m final.
Jo, kyss mig.

När det idag var dags för åttondelsfinal mot ärkerivalen Tyskland (förutom Danmark och USA det lag jag missunnar all framgång) vek engelsmännen ner sig å det grövsta.
Eller: Dom kan inte bättre for God´s sake.

Wayne Rooney? John Terry ???? Pajaser på fotbollsskola.

Sen kan det bortdömda målet diskuteras till korna kommer hem.

Det bär emot nåt djävulskt, men här är högerhanden Tyskland. Ni kan gå hela vägen.

Inga kommentarer: